Yritysjuhlat

Yritysjuhlien järjestämisen ABC – näin onnistut!

Yritysjuhlat ovat loistava tapa vahvistaa työyhteisön henkeä, kiittää työntekijöitä ja luoda positiivista ilmapiiriä.
Onnistuneet juhlat jäävät varmasti pitkään mieleen.

Tässä artikkelissa käymme läpi tärkeimmät asiat, jotka sinun tulee huomioida, kun suunnittelet yrityksesi seuraavaa juhlaa.

1. Määrittele juhlan tavoite
Ennen kuin ryhdyt suunnittelemaan juhlaa, mieti tarkkaan, mitä haluat sillä saavuttaa.
Onko tavoitteena kiittää työntekijöitä menestyksekkäästä vuodesta, juhlistaa yrityksen syntymäpäivää vai vain rentoutua yhdessä?
Tavoite määrittää juhlan teeman, budjetin ja ohjelman.

2. Kokoa juhlakomitea
Juhlien järjestäminen on iso projekti, joten älä jää yksin sen kanssa.
Kokoa työkavereistasi juhlakomitea, joka auttaa sinua suunnittelussa ja toteutuksessa.
Erilaisilla taidoilla varustettu tiimi takaa sen, että kaikki yksityiskohdat tulevat huomioitua.

3. Määritä budjetti
Budjetti on tärkeä tekijä juhlien suunnittelussa.
Määritä realistisen budjetin, joka kattaa kaikki juhlaan liittyvät kulut, kuten tilan vuokran, ruoan, juoman, ohjelman ja mahdolliset lahjat.

4. Valitse sopiva paikka
Juhlapaikan valinta riippuu vieraiden määrästä, juhlan teemasta ja budjetistasi.
Vaihtoehtoja on monia: ravintola, hotelli, kulttuurikeskus, oma toimisto tai jopa ulkoilma.
Mieti myös paikan saavutettavuutta ja pysäköintimahdollisuuksia.

5. Suunnittele menu
Ruoka on tärkeä osa jokaista juhlaa. Valitse menu, joka miellyttää useimpia vieraita.
Voit tarjota esimerkiksi buffet-tyyppisen aterian, jossa on runsaasti vaihtoehtoja.
Muista myös allergiat ja muut erityisruokavaliot.

6. Valitse sopiva ohjelma
Ohjelma tekee juhlista elämyksellisen.
Voit järjestää esimerkiksi live-musiikkia, karaokea, tanssia, pelejä tai kilpailuja.
Muista, että ohjelman tulee sopia juhlan teemaan ja vieraiden kiinnostuksen kohteisiin.

7. Lähetä kutsut hyvissä ajoin
Lähetä kutsut vieraille riittävän ajoissa, jotta he voivat varata päivän kalenteriinsa.
Kutsussa tulee mainita juhlan päivämäärä, aika, paikka, pukukoodi ja viimeinen ilmoittautumispäivä.

8. Huomioi kaikki yksityiskohdat
Onnistuneiden juhlien takana on huolellinen suunnittelu.
Muista huomioida kaikki yksityiskohdat, kuten koristelu, valaistus, äänentoisto, tarjoilu ja siivous.

9. Nauti juhlista!
Kun kaikki valmistelut on tehty, on aika rentoutua ja nauttia juhlista yhdessä työkavereiden kanssa.
Muista kiittää kaikkia, jotka ovat osallistuneet juhlien järjestämiseen.

Lisävinkkejä:

-Tee kysely: Kysy työntekijöiltä, millaista juhlaa he toivoisivat.
-Ole luova: Älä pelkää kokeilla uusia asioita.
-Valokuvaa: Tallenna juhlan parhaat hetket valokuviin.
-Kiitä vieraita: Lähetä kiitosviesti tai -kortti juhlien jälkeen.

Onnistuneiden yritysjuhlien resepti:

-Selkeä tavoite
-Hyvä suunnittelu
-Sopiva budjetti
-Oikeat ihmiset mukaan
-Huomio kaikki yksityiskohdat
-Nauti juhlista!

Muista: Yritysjuhlat ovat investointi työyhteisön hyvinvointiin.
Kun järjestät onnistuneet juhlat, vahvistat työntekijöiden sitoutumista ja luot positiivista ilmapiiriä.

Miksi ulkoistaa yritysjuhlat?

Yritysjuhlien ulkoistaminen on yhä yleisempää yritysten ja organisaatioiden keskuudessa.
Tämä johtuu monista eduista, joita ulkoistaminen tarjoaa.

Tässä artikkelissa käyn läpi tärkeimmät syyt, miksi yritysjuhlien ulkoistaminen kannattaa.

1. Ammattitaito ja kokemus

Tapahtumapalveluiden ammattilaisilla on laaja kokemus erilaisten yritysjuhlien / tapahtumien järjestämisestä.
Heillä on usein käytössään laaja verkosto yhteistyökumppaneita, kuten esiintyjiä, catering-yrityksiä ja teknisiä palveluntarjoajia.
Ammattilaiset osaavat suunnitella ja toteuttaa tapahtumia, jotka ovat sekä mieleenpainuvia että onnistuneita.

2. Ajansäästö ja tehokkuus

Juhlien järjestäminen vaatii paljon aikaa ja resursseja.
Ulkoistamalla yritysjuhlien järjestämisen yritys voi keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa.

Ammattilaiset hoitavat kaikki juhlien järjestämiseen liittyvät tehtävät,
kuten paikan varauksen, ohjelman suunnittelun, tarjoilut ja teknisen toteutuksen.

3. Kustannustehokkuus

Vaikka ulkoistaminen voi aluksi tuntua kalliilta, se voi todellisuudessa säästää rahaa.
Tapahtumapalveluiden ammattilaisilla on usein paremmat neuvotteluyhteydet ja he voivat saada edullisempia hintoja palveluista.
Lisäksi he osaavat optimoida budjetin käytön ja välttää kalliita virheitä.

4. Riskienhallinta

Tapahtumien järjestämiseen liittyy aina riskejä.
Ammattilaiset osaavat tunnistaa mahdolliset riskit ja varautua niihin.
Heillä on myös usein kattava vakuutusturva, joka suojaa yritystä mahdollisilta vahingoilta.

5. Luovuus ja innovaatiot

Tapahtumapalveluiden ammattilaiset ovat usein luovia ja innovatiivisia.
He voivat tuoda uusia ideoita ja näkökulmia tapahtuman suunnitteluun.
Tämä voi auttaa luomaan tapahtumia, jotka ovat sekä ainutlaatuisia että mieleenpainuvia.

6. Joustavuus ja skaalautuvuus

Tapahtumapalveluiden ulkoistaminen mahdollistaa joustavan ja skaalautuvan toiminnan.
Ammattilaiset voivat mukauttaa palvelunsa yrityksen tarpeiden mukaan.
Olipa kyseessä pieni tai suuri juhla, niin ammattilaiset osaavat hoitaa sen.

7. Asiakastyytyväisyys

Onnistunut tapahtuma parantaa yrityksen imagoa ja lisää asiakastyytyväisyyttä.
Ammattilaisten järjestämä tapahtuma on usein laadukas ja hyvin toteutettu.
Tämä jättää positiivisen muistijäljen osallistujille.

Yhteenveto

Tapahtumapalveluiden ulkoistaminen on strateginen päätös, joka voi tuoda yritykselle monia etuja.
Ammattitaito, ajansäästö, kustannustehokkuus, riskienhallinta, luovuus, joustavuus ja
asiakastyytyväisyys ovat tärkeimpiä syitä, miksi ulkoistaminen kannattaa.

Haluaisitko ulkoistaa juhlien järjestämisen?

Voit ulkoistaa meille koko toteutuksen, jolloin tapahtumatuottaja ottaa vetovastuun
koko tapahtuman suunnittelusta, organisoinnista ja toteutuksesta. 

Yhteyshenkilönne tehtäväksi jää, että valitsette vain mieluisimmat / teille sopivimmat vaihtoehdot.

Tapahtumatuottaja vastaa eri toimijoiden,
kuten esiintyjien ja juontajien varauksista sekä teknisestä toteutuksesta,
 kuten äänentoistot, lavarakenteet, valaistustekniikka yms.

Tapahtumatuottaja myös ideoi / koordinoi teeman ja budjetin mukaisen
somistekokonaisuuden asennuksineen ja purkuineen – sovitussa aikataulussa,
yhdessä juhlapaikan yhteyshenkilön, somistajien sekä muiden sidosryhmien kanssa.

Hän voi huolehtia myös pitopalveluiden / juhlatilojen kilpailutuksesta
 sekä kuljetusten varauksista yms.

Juhlapäivän koordinoimiseen ja yllä olevien asioiden selvittämiseen
menee tapahtumatuottajalta kokonaisuudessaan n. 10-15h + mahdollinen juhlapäivän läsnäolo.

Sinun ei tuolloin tarvitse huolehtia yksityiskohdista / aikatauluista
ja niiden muutoksista, varausten lukituksista yms.

 

Tapahtumatuottaja pitää tuon kaiken hallinnassaan – annetun budjetin ja aikataulun raameissa.

Halutessanne tapahtumatuottaja voi olla myös tapahtumapäivänä paikanpäällä,
 
jolloin hän huolehtii esiintyjien / tavarantoimittajien vastaanottamisesta,
 paikkojen näyttämisestä ja aktiviteettipisteiden / somistajien perehdyttämisestä,
niin kaikki on sovituissa paikoissa sovituissa aikatauluissa.

Nuo kaikki kilpailutukset ja varaukset voi tehdä myös itse.

Meiltä saa kyllä yksittäiset tarjoukset meidän omista somistepaketeista, esiintyjistä, aktiviteeteista yms
– eikä tuosta tule tapahtumatuottajan kustannuksia.

Monet tapahtumatoimistot tilaavatkin meidät somistamaan tai tuomaan aktiviteetteja yms. 
He kuitenkin laittavat aina meidän hintojen päälle omat provisiot.
Meiltä nämä kaikki saa suoraan meidän omasta varastosta ilman välikäsiä ja
euroja pystytään siten säästämään tai käyttämään johonkin extraan.

PS. Katso sivun alaosasta mitä kaikkea saat yhdestä ja samasta paikasta. 

Google arvostelujen keskiarvo 4,8

Nurmijärven Yrittäjänaiset Ry
Nurmijärven Yrittäjänaiset Ry
Sydämelliset kiitokset Juhlaviihde Mäntyset Oy:lle upeista led-kristallipalloista <3. Led-pallot antoivat juhlaamme heti ensimmäisestä saliin astumishetkestä lähtien wow-fiiliksen. Pallot antoivat arvokkaan ja loisteliaan vaikutelman. Illan aikana saimmekin kuulla lukuisia kehuja palloista ja kysymyksiä, "Mistä näitä saa?". Palvelu oli myös mainiota, saimme pallot valmiina suoraan pöytiin ja illan päätteeksi pallot noudettiin pois. Helppoa juhlan järjestäjille.
Satu Varpula-Kiuru
Satu Varpula-Kiuru
Loistavalla yhteistyöllä toteutettiin henkilökunnan juhlatilaisuus Wanhalla Sodella. Rautaiset ammattilaiset hoitivat somistuksen lisäksi bilebändin ja DJ:n paikalle. Iso kiitos Janin tiimille, teidän kanssa on helppo tehdä yhteistyötä. Sovitut asiat hoitui mallikkaasti ja vielä yöllä tilan tyhjennys. Vahva suositus kaiken kokoisiin juhliin yhteistyökumppaniksi ❤
Ann-Nina Maksimainen
Ann-Nina Maksimainen
Ystävällisen mutkatonta asiointi ja kaikki onnistuu periaatteella toiminta teki vaikutuksen. Dj Oovesille erityismaininta; olet cool ja pro.
Juha M
Juha M
Janin tiimi järjesti meille upeat pikkujoulut. Viestintä oli ensiluokkaista ja yhteistyö sujui kitkattomasti. Hinta oli todella kohtuullinen.
Marianne
Marianne
Teitte juhlistani täydelliset😍 Kaikki hoitui sovitusti ja oli kerrassaan upeat juhlat. Iso kiitos ja asiakaspalvelu oli huippuluokkaa.☺️ 10++++++++++++
Nikita Luzianin
Nikita Luzianin
If shortly - the best service. Tables and chairs were on location exactly when scheduled, all the info was provided and help was received, despite the insane rain. I highly recommend and will be coming back for more next summer.
Jonna Närhi
Jonna Närhi
Juhlaviihde Mäntyset järjesti mahtavan päivän koululaisille ja yleisin palaute oli, että tämä oli paras koulupäivä ikinä. Suunnittelu ja toteutus toimi sulavasti. Suosittelen!
Ronja Rättö
Ronja Rättö
Bookkasimme häihimme DJStereoTimon Juhlaviihde Mäntysten kautta. Suosittelemme DJStereoTimoa suurella sydämellä, jos olette järjestämässä häitä tai muita elämän tärkeitä juhlia!! Juhlaviihde Mäntyset oli ehdottomasti kaikista DJ-tarjoajista paras tarjoaja, heiltä löytyi juuri sellainen DJ vahvoine bassoineen ja laajoine musiikkituntemuksineen, mitä etsimme. Lisäksi Juhlaviihde Mäntyset vastasi viesteihimme mitä ystävällisimmin ja erottui kaikista kilpailijoistaan edukseen. Kaikki juhlavieraat olivat aivan liekeissä koko illan ja tanssilattia ei tyhjentynyt hetkeksikään. DJTimo osasi lukea juhlakansa fiilistä ja hän otti tehtäväkseen levittää hyviä viboja ympärilleen läpi juhlien. Kiitos kaikesta🩷 PS: DJStereoTimo:n facebook-sivuilta löytyy lisää kokemuksia ja arvosteluja hänen upeista vedoistaan!
yritysjuhlat helsinki pääposti
Teimme yritysjuhliin Helsingin Pääpostissa somistukset, juhlavalaistukset, punaiset matot, kultaiset köysitolpat, esiintyjät yms.

Pienet ja suuret yritysjuhlat – autamme näissä:

Juhlakonseptit Teema, suunnittelu, toteutus – yksityiskohtia myöten.

Juhlatilat Etsimme parhaiten budjettiasi, toiveitasi, kohderyhmää ja kohtaamisia palvelevat tilat.

Anniskelu / catering Meillä on useita laadukkaita kumppaneita tähän, joten löydämme nopeasti aikatauluihisi sekä budjettiisi sopivimman vaihtoehdon.

Viihde- ja ohjelmapalvelut Dinner & Show paketit, Dj:t, bilebändit, trubaduurit, koomikot, taikurit, viihdelaitteet, pelipöydät jne.

Äänentoisto- ja valotekniikka Erityisesti valoilla loihdit tilaan kuin tilaan upean elämyksen.

Somistus ja lavastus Brändin ja teeman mukainen somistus tunnelmaa kohottamaan.

Tapahtumatyöntekijät Baarimikot, vahtimestarit, järjestyksenvalvojat, tarjoilijat, siivoojat yms.

Kuljetukset Bussit, erikoisemmat

Jos tun­tuu ettei ai­ka, voi­mat tai ide­at rii­tä – yritysjuhlien jär­jes­tä­mi­sen voi ul­kois­taa.

Meiltä saat apuja:
– bud­je­toin­tiin ja siinä pysymiseen
– ai­ka­tau­lu­tuk­seen
– sisällön suunnitteluun
– pi­to­pal­ve­lun / anniskelun varaamisen ja kil­pai­lu­tuk­seen
– juh­la­pai­kan va­rauk­seen ja somistukseen.

Jos haluat helpottaa järjestelyjäsi, niin kerro meille taustatoiveet, aikataulut sekä budjetti. Saat nopeasti vastauksen erilaisista pakettiratkaisuista. # Yritysjuhlat

Nämä kaikki saat yritysjuhliin yhdestä ja samasta paikasta
Vähemmän säätöä - enemmän hauskaa
Teemoilla uutta virtaa yritysjuhliin
Casino / Las Vegas
Teemaan sopivat somisteet, pelit, esiintyjät yms.
Lue lisää.
Halloween
Teemaan sopivat somisteet, rekvisiitat, esiintyjät yms.
Lue lisää.
80- / 90 luku
Teemaan sopivat somisteet, pelit, esiintyjät.
Lue lisää.
Gatsby
Teemaan sopivat somisteet, pelit, esiintyjät.
Lue lisää.
After Ski
Teemaan sopivat somisteet, pelit, esiintyjät.
Lue lisää.
Movies
Teemaan sopivat somisteet, pallot, popparikoneet yms
Lue lisää.
Hawaii
Kuvausseinät, palmut, somisteet yms.
Lue lisää.
Meiltä saat kaiken mitä tarvitset. Helposti & nopeasti.
discovalot juhliin helsinki ja lahti
Tapahtumakonseptit

Teema, suunnittelu, toteutus, yksityiskohtia myöten. Saat myös viihdelaitteet ja somisteet suoraan omasta varastostamme.

Tommolat 183a-
Tapahtumatilat

Etsimme parhaiten kohderyhmää, kohtaamisia ja budjettia palvelevat tilat – toiveita kuunnellen. Meiltä saat samalla esiintyjät, aktiviteetit, somisteet yms.

_DSC6997-
Tapahtumatyöntekijät

Baarimikot, pelinhoitajat, järjestyksenvalvojat, somistajat, loppusiivoukset yms.

vuokrattavat juhlatilat lahti
Viihde- ja ohjelmapalvelut

Tavoitteiden, kohderyhmän ja teeman mukaista sisältöä – oikeaan aikaan aikataulutettuna. Aktiviteetit, ohjelmat, DJ:t, karaoket, bilebändit, trubaduurit, koomikot, taikurit, show-ryhmät yms.

huumori ohjelmaa juhliin ja illanviettoihin
Äänet, valot ja somisteet

Valoilla + somisteilla loihdit tilaan kuin tilaan upean elämyksen. Somistus ja lavastus (tietyn teeman mukainen rekvisiitta tunnelmaa kohottamaan).

HNRI9939ver2
Catering

Eräs tärkeimmistä juhlien yksittäisistä elementeistä – iloa ja elämyksiä myös tarjoilujen avulla. Meillä on useita laadukkaita catering-kumppaneita, joista löydämme sinulle sopivimman ja saat siitä nopeasti tarjouksen mailiisi.

Vuokralaitteilla ja -somisteilla hauskaa sisältöä juhliisi!

Vuokraamme monipuolisesti erilaisia laitteita ja somisteita juhliin ja tapahtumiin, mm. viihdelaitteet, herkkulaitteet, casinopelit, juhlavalot, kalusteet, kuvausseinät, koristeet, astiat... Melkein mitä vain!