Yritysjuhlat Helsinki - Espoo - Vantaa
Tarvitsetko apuja yritysjuhlien järjestämiseen? Vai kaipaatko ideoita esiintyjien, ohjelmien tai aktiviteettien suhteen?
Yritysjuhlat ovat loistava tapa vahvistaa työyhteisön henkeä, kiittää työntekijöitä ja luoda positiivista ilmapiiriä.
Onnistuneet juhlat jäävät varmasti pitkään mieleen.
Tässä artikkelissa käymme läpi tärkeimmät asiat, jotka sinun tulee huomioida, kun suunnittelet yrityksesi seuraavaa juhlaa.
1. Määrittele juhlan tavoite
Ennen kuin ryhdyt suunnittelemaan juhlaa, mieti tarkkaan, mitä haluat sillä saavuttaa. Onko tavoitteena kiittää työntekijöitä menestyksekkäästä vuodesta, juhlistaa yrityksen syntymäpäivää vai vain rentoutua yhdessä? Tavoite määrittää juhlan teeman, budjetin ja ohjelman.
2. Kokoa juhlakomitea
Juhlien järjestäminen on iso projekti, joten älä jää yksin sen kanssa. Kokoa työkavereistasi juhlakomitea, joka auttaa sinua suunnittelussa ja toteutuksessa. Erilaisilla taidoilla varustettu tiimi takaa sen, että kaikki yksityiskohdat tulevat huomioitua.
3. Määritä budjetti
Budjetti on tärkeä tekijä juhlien suunnittelussa. Määritä realistisen budjetin, joka kattaa kaikki juhlaan liittyvät kulut, kuten tilan vuokran, ruoan, juoman, ohjelman ja mahdolliset lahjat.
4. Valitse sopiva paikka
Juhlapaikan valinta riippuu vieraiden määrästä, juhlan teemasta ja budjetistasi. Vaihtoehtoja on monia: ravintola, hotelli, kulttuurikeskus, oma toimisto tai jopa ulkoilma. Mieti myös paikan saavutettavuutta ja pysäköintimahdollisuuksia. Olemme järjestäneet useita yritysjuhlien yritysten omissa toimitiloissa.
5. Suunnittele menu
Ruoka on tärkeä osa jokaista juhlaa. Valitse menu, joka miellyttää useimpia vieraita. Voit tarjota esimerkiksi buffet-tyyppisen aterian, jossa on runsaasti vaihtoehtoja. Muista myös allergiat ja muut erityisruokavaliot.
6. Valitse sopiva ohjelma
Ohjelma tekee juhlista elämyksellisen. Voit järjestää esimerkiksi live-musiikkia, karaokea, tanssia, pelejä tai kilpailuja. Muista, että ohjelman tulee sopia juhlan teemaan ja vieraiden kiinnostuksen kohteisiin.
7. Lähetä kutsut hyvissä ajoin
Lähetä kutsut vieraille riittävän ajoissa, jotta he voivat varata päivän kalenteriinsa. Kutsussa tulee mainita juhlan päivämäärä, aika, paikka, pukukoodi ja viimeinen ilmoittautumispäivä.
8. Huomioi kaikki yksityiskohdat
Onnistuneiden juhlien takana on huolellinen suunnittelu. Muista huomioida kaikki yksityiskohdat, kuten koristelu, valaistus, äänentoisto, tarjoilu ja siivous.
9. Nauti juhlista!
Kun kaikki valmistelut on tehty, on aika rentoutua ja nauttia juhlista yhdessä työkavereiden kanssa. Muista kiittää kaikkia, jotka ovat osallistuneet juhlien järjestämiseen.
Lisävinkkejä:
-Tee kysely: Kysy työntekijöiltä, millaista juhlaa he toivoisivat.
-Ole luova: Älä pelkää kokeilla uusia asioita.
-Valokuvaa: Tallenna juhlan parhaat hetket valokuviin.
-Kiitä vieraita: Lähetä kiitosviesti tai -kortti juhlien jälkeen.
Onnistuneiden yritysjuhlien resepti:
– Selkeä tavoite
– Hyvä suunnittelu
– Sopiva budjetti
– Oikeat ihmiset mukaan
– Huomio kaikki yksityiskohdat
– Nauti juhlista!
Muista: Yritysjuhlat ovat investointi työyhteisön hyvinvointiin.
Kun järjestät onnistuneet juhlat, vahvistat työntekijöiden sitoutumista ja luot positiivista ilmapiiriä.
# yritysjuhlat helsinki # helsinki yritysjuhlat # yritysjuhlat uusimaa # yritysjuhlat espoo
# yritysjuhlat vantaa # yritysjuhlat pääkaupunkiseutu # yritysjuhlasuunnittelut helsinki











Autan sinua järjestämään upeat yritysjuhlat Helsinki - Espoo - Vantaa alueilla



























Jos haluat helpottaa yritysjuhlien järjestelyjäsi, niin harvoin saat yhdestä ja samasta yrityksestä nämä kaikki:
– ohjelma- ja viihdepalvelut
– aktiviteetit
– somisteet
– kalusteet
– herkku- ja viihdelaitteet
– ääntä ja valoa
sekä
– yritysjuhlien suunnittelut, koordinoimiset ja toteutukset.
Jos haluat säästää aikaa, hermojasi sekä eurojasi, niin meiltä löytyy pakettiratkaisut jokaiseen budjettiin.
Kerro budjetti sekä taustatietoja juhlistasi / tapahtumastasi. Ideoimme sinulle useita vaihtoehtoja, joista valitset mieluisimman kokonaisuuden.
HALUAISITKO ULKOISTAA YRITYSJUHLIEN JÄRJESTÄMISEN?
Voit myös ulkoistaa meille koko toteutuksen, jolloin tapahtumatuottaja ottaa vetovastuun koko tapahtuman suunnittelusta, organisoinnista ja toteutuksesta.
Hän vastaa eri toimijoiden, kuten esiintyjien ja juontajien varauksista sekä teknisestä toteutuksesta, kuten äänentoistot, lavarakenteet, valaistustekniikka yms.
Tapahtumatuottaja myös ideoi / koordinoi teeman ja budjetin mukaisen somistekokonaisuuden asennuksineen ja purkuineen – sovitussa aikataulussa, yhdessä juhlapaikan yhteyshenkilön, somistajien sekä muiden sidosryhmien kanssa.
Hän voi huolehtia myös pitopalveluiden / juhlatilojen kilpailutuksesta sekä kuljetusten varauksista yms.
Juhlapäivän koordinoimiseen ja yllä olevien asioiden selvittämiseen menee tapahtumatuottajalta kokonaisuudessaan n. 10-15h + mahdollinen juhlapäivän läsnäolo.
Sinun ei tuolloin tarvitse huolehtia yksityiskohdista / aikatauluista ja niiden muutoksista, varausten lukituksista yms. Tapahtumatuottaja pitää tuon kaiken hallinnassaan – annetun budjetin ja aikataulun raameissa.
Yhteyshenkilönne tehtäväksi jää, että valitsette vain mieluisimmat / teille sopivimmat vaihtoehdot.
Halutessanne tapahtumatuottaja voi olla myös tapahtumapäivänä paikanpäällä, jolloin hän huolehtii esiintyjien / tavarantoimittajien vastaanottamisesta sekä paikkojen näyttämisestä ja aktiviteettipisteiden / somistajien perehdyttämisestä, niin kaikki on sovituissa paikoissa sovituissa aikatauluissa.
Nuo kaikki kilpailutukset ja varaukset voi tehdä myös itse.
Meiltä saa kyllä yksittäiset tarjoukset meidän omista somistepaketeista, esiintyjistä, aktiviteeteista yms – eikä tuosta tule tapahtumatuottajan kustannuksia.
Monet tapahtumatoimistot tilaavatkin meidät somistamaan tai tuomaan aktiviteetteja yms. He kuitenkin laittavat aina meidän hintojen päälle omat provisiot. Meiltä nämä kaikki saa suoraan meidän omasta varastosta ilman välikäsiä ja euroja pystytään siten säästämään tai käyttämään johonkin extraan.
PS. Katso seuraavasta kappaleesta mitä kaikkea saat yritysjuhliin yhdestä ja samasta paikasta.
Google arvostelujen keskiarvo 4,8








Nämä kaikki saat yritysjuhliin Helsinki - Espoo - Vantaa alueille
Vähemmän säätöä - enemmän hauskaa
Baarimikot
Lue lisää.
Teemoilla uutta virtaa yritysjuhliin
Casino / Las Vegas
Lue lisää.
Halloween
Lue lisää.
80- / 90 luku
Lue lisää.
Gatsby
Lue lisää.
After Ski
Lue lisää.
Movies
Lue lisää.
Hawaii
Lue lisää.
# yritysjuhlat helsinki # helsinki yritysjuhlat # yritysjuhlat uusimaa # yritysjuhlat espoo
# yritysjuhlat vantaa # yritysjuhlat pääkaupunkiseutu # yritysjuhlasuunnittelut helsinki