Juhlat, yleisötapahtuma vai virkistyspäivä tulossa? Erinomainen tilaisuus päästä vaikuttamaan tunteisiin ja asenteisiin. Hyödynnä se!! Lue nämä vinkit:

Jani Mantynen
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Älä järjestä tapahtumaa tapahtumana vaan muuta eurosi kuluerästä arvokkaaksi sijoitukseksi. Hieman vain ideaa ja tavoitteellisuutta mukaan. Tämä pätee niin yritys- kuin yksityistilaisuuksiin.

Miksi näin? 
Tapahtumat ovat  entistä tuloksellisempia keinoja vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen. Elämykselliset tapahtumat synnyttävät muistijälkiä, jotka vaikuttavat ihmisten asenteisiin ja toimintatapoihin. 

Lisää työtehoa. 
Tapahtumien avulla kasvatat helposti henkilöstön / kutsuvieraiden arvostusta yritystäsi, sen arvomaailmaa ja jopa sinua itseäsikin kohtaan. Motivoiminenkin käy paljon helpommin ja motivoituneet henkilöt tekevät työnsä jopa 50%:a tehokkaammin kuin alisuoriutujat.

Tämä sama pätee lasten synttäreihinkin. 
Niidenkin avulla pystyt jättämään pidempiä muistijälkiä lapsuusmuistoihin ja vahvistamaan lapsesi kaverisuhteita. Suosittelisinkin ainakin kerran lapsesi lapsuudessa panostamaan ikimuistoisiin synttäreihin – kun lapsesi vielä niitä haluaa juhlia ennen teini-ikää. 

Pienillä extroilla / budjetillakin pystyt luomaan pidemmän muistijäljen ja voit lapsesi kanssa hymyssä suin muistella synttäreitä vielä 10 vuoden kuluttuakin. Nämä yhteiset muistot ovat kultaakin arvokkaampia.

PARHAITEN NIMITTÄIN MUISTAMME SEN MITÄ TUNSIMME. 
Voimakkaat tunteet ovat asioita, jotka vaikuttavat elämänkertamuistiin. Siellä ovat nimensä mukaisesti kokemuksemme ja elämyksemme. Siellä ovat vastaukset kysymyksiin: Mitä teit kesälomalla? Miltä tuntui ihastua ensimmäisen kerran?

Terkuin

Jani & Veli-Pekka Mäntynen
p.0445781478
jani@www.juhlaviihde.fi